RSS

Thursday, October 6, 2011

Sayang Kamu ~



Setelah sekian lama tidak melakukan 'housekeeping' ke atas blog ini, hari ini mood untuk meng'update' blog datang lagi :) Kehidupan berjalan seperti biasa... belum ada orang baru (doakan saya ye!).

Minggu ini terasa agak lega kerana terlepas dari satu 'azab' (kata kawan-kawan di Melaka). Alhamdulillah, saya berjaya menamatkan praktikal Diploma Pendidikan Lepasan Ijazah di tempat sendiri. Seronoknyeeee, kerana banyak 'bonus' yang

saya dapat. Antaranya yang pertama, tidak perlu merasa terasing mengajar di tempat orang/tempat baru. Yang kedua, saya dan kawan-kawan di sini (Cg.Azian & Cg. Syakirah) mendapat supervisor yang sangatlah sporting dan satu kepala kerana beliau sangat tidak keberatan untuk meringankan beban kami dengan menjadikan tempoh praktikal kami ini tidaklah terlalu stres d

engan peraturan-peraturan yang tradisional. Walau apapun, temp
oh htamat praktikal ini m
asih lagi tidak rasmi selagi Oktober tidak mengundurkan diri:)



Inilah penyelia kami,
Dr.Intan Safinas (UPSI)


Okey, habis cerita tentang praktikal. Ada lagi perkara yang membuatkan hati saya berbunga-bunga pada minggu
ini. En. Suami saya telah membuat suprise untuk saya dengan menghantar sejambak bunga ke pejabat saya! Ohhhhh, seperti tidak percaya kerana sebelum ini dia hanya memberikan bunga apabila saya memintanya ! Walaupun agak terkejut, tapi pastilah senyum saya sampai ke telinga apabila bunga indah men
ghiasi meja kerja saya yang berselerak. Fuh.... berselerak kerana banyak komitmen yang perlu saya selesaikan selain mengajar anak-anak pelajar. Salah satunya adalah menyiapkan artikel-artikel untuk majalah kami (Al-Furqaan) di mana saya dipilih sebag
ai salah seorang sidang redaksi yang bertanggungjawab menyediakan artikel-artikel tertentu.


Akhir kalam, nanti saya sambung update lagi 'tahun depan' :P

Inilah penyeri meja yang tidak terurus :)








0 comments:

Post a Comment